KONTAKT


  •  AKÝ JE STAV OBJEDNÁVKY ? 
    NIŽŠIE ZADAJTE ČÍSLO VAŠEJ OBJEDNÁVKY

    Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

    Polia označené * musia byť vyplnené.

    Bezpečnostná kontrola
    Meno a priezvisko Nevypĺňajte toto pole:
    Email
    Správa
     


■ Zákaznicky email: kontakt@slovenske-obliecky.sk

■ Zákaznicka linka:  +421 952 03 64 24 ( PO-PIA: 09:00 - 14:00 hod )

Záruka poctivej kvality použitých materiálov:

 

certifikat-kvality-slovenske-obliecky

Zodpovedný predajca ( Vybavenie objednávok RUZASHOP.sk ) pre územie SR:

■ Názov spoločnosti: SLOVENSKÝ BYTOVÝ TEXTIL s.r.o.

■ IČO: 55614108

■ DIČ: 2122042175 / Spoločnosť nie je plátcom DPH !

■ Sídlo spoločnosti: Mostová 5358 /29, Ružomberok,  034 01  Slovensko

■ Bankové spojenie TATRA BANKA:  SK3511000000002943156317

Posledná aktualizácia obchodných podmienok: 01.01.2024 ( 00:01 h AM )

Odstúpenie od kúpno-predajnej zmluvy ( Dokument PDF k stiahnutiu )

 

Vlastník a správca internetového obchodu www.SLOVENSKE-OBLIECKY.sk:

■ Názov spoločnosti: FLEXSHOPS WEB SYSTEMS s.r.o.

■ IČO: 19368861

■ Sídlo spoločnosti: Na Folimance 2155 /15, Praha 2,  120 00 Czechia 

 

EXTRA BONUSY


BONUS Č.1: VIANOČNÁ SÚŤAŽ O 10x WELLNESS DOVOLENKU NA SLOVENSKU

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.12.2024 do 15.12.2024 zrealizuje nákup na eshope o celkovej hodnote nákupu nad 1 EUR s DPH, sa svojím nákupom registruje do súťaže o 10x JEDNORÁZOVÝ CELODENNÝ VSTUP pre 2x dospelé osoby podľa svojho výberu termínu do TERMÁLNEHO KÚPALISKA BEŠEŇOVÁ. Poukaz obsahuje: Celodenný vstup pre 2x dospelé osoby do vonkajších a vnútorných bazénov. ( Mimo vstupu do saunového sveta ). Sponzorom súťaže je dovolenkový portál SLOVAK HOLIDAY ( Člen asociácie overených ubytovateľov zo Slovenska. )

  

■ Poukaz obsahuje: Celodenný vstup pre 2x dospelé osoby ( Vek osoby nad 18 rokov ) do vonkajších a vnútorných bazénov podľa vlastného výberu termínu.

■ Termín využitia poukazu: Od 02.01.2025 až do 30.06.2025. ( Na základe vlastného výberu termínu. )

■ Forma ceny: Poukaz ( VOUCHER )

Spôsob losovania: Na základe čísla elektronickej objednávky.

■ Zverejnenie výsledkov PREBIEHAJÚCEJ SÚŤAŽE: 24.12.2024

Prihlásenie sa o výhru je potrebné do 7 pracovných dní od vyhlásenia. V opačnom prípade nárokovateľnosť na odmenu zaniká.

■ Organizátor a sponzor súťaže:  SLOVAK HOLIDAY

 

 

Vyhlásenie výsledkov z PREDOŠLEJ SÚŤAŽE 11-2024:

1.Výherkyňa: p.Mária Lorinková ( Prievidza ) Výherkyni gratulujeme ...

2.Výherkyňa: p.Katarína Ondrejková ( Liptovské Sliače ) Výherkyni gratulujeme ...

3.Výherkyňa: p.Jolana Bečková ( Vyšný Slávkov ) Výherkyni gratulujeme ...

4.Výherkyňa: p.Alena Milanová ( Senec ) Výherkyni gratulujeme ...

5.Výherca: p.Peter Kubaška ( Bratislava ) Výhercovi gratulujeme ...

6.Výherkyňa: p.Vierka Kubincová ( Nitra ) Výherkyni gratulujeme ...

7.Výherkyňa: p.Danina Bulková ( Dubnica ) Výhercovi gratulujeme ...

8.Výherkyňa: p.Marta Oravcová ( Čadca ) Výherkyni gratulujeme ...

9.Výherkyňa: p.Katarína Kráľová ( Liptovský Hrádok ) Výherkyni gratulujeme ...

10.Výherkyňa: p.Veronika Prekopová ( Kežmarok ) Výherkyni gratulujeme ...

 

BONUS Č.2: 5% ZĽAVA NA NÁKUP - PRI NÁKUPE NAD 200 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.12.2024 do 31.12.2024 zrealizuje nákup na eshope o celkovej hodnote nákupu nad 200 € s DPH, získava zľavu z nákupu vo výške: 5%. ( Zľava sa vzťahuje aj na už zľavnené zakúpené produkty. )

 

BONUS Č.3: DORUČENIE ZADARMO - PRI NÁKUPE NAD 35 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.12.2024 do 31.12.2024 zrealizuje nákup na eshope o celkovej hodnote nákupu nad 35   s DPH, získava doručenie tovaru - ZADARMO. Akcia neplatí pre nadrozmerné zásielky s individuálnym tarifom poplatku za doručenie.

 

REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY


KUPUJÚCI A REALIZÁCIA OBJEDNÁVKY:

 

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

 

■ Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci obstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.

■ Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

■ Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.01.2024 do vydania nových Obchodných podmienok.

■ Kupujúci vyjadruje súhlas so zasielaním informácií o novinkách a cenovo výhodných ponukách na eshope.

■ V prípade, že máte záujem o vyradenie z evidencie objednávok, kliknite na nasledujúci odkaz:

https://www.slovenske-obliecky.sk/zakaznicky-servis

 

 

REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY:

 

■ Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle elektronickú objednávku ( tlačítkom Dokončiť objednávku ).

■ Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje či je všetko v poriadku..

■ V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.

■ Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí vašej objednávky.

Potvrdenie o prijatí vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou z textom správy: VYBAVUJE SA.

■ V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie:

 

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho „nedá“ objednať?

Napíšte nám prostredníctvom formulára: RYCHLÁ POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.

 

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru?

Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Pokiaľ ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

 

c) Nedostali ste zásielku? Pokiaľ Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka,

informujte nás prostredníctvom formulára: RYCHLÁ POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

■ Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

■ Predávajúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade nepredvídaných okolností zo strany kupujúceho.

 

 

PREDAJNÉ CENY TOVARU:

 

■ Všetky ceny na www.slovenske-obliecky.sk sú riadne stanovené.

■ K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke ( pri každom spôsobe dopravy ). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

 

SPÔSOBY REALIZÁCIE PLATBY ZA TOVAR:

 

■ Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.

PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred na základe uvedených údajov:

 

Č.ú: IBAN SK3511000000002943156317

Variabilný symbol: Číslo objednávky

Konštantný symbol: 0308

BIC: TATRSKBX

Banka: Tatra Banka a.s.

Administratívny poplatok spojený so spracovaním platby: 0 €

 

PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, ak chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí. Bankový poplatok spojený so spracovaním dobierky: 0,90 €

■ DAŇOVÝ DOKLAD ( faktúru ) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu

 

TERMÍN DODANIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY

 

■ Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný tovar má skladom.

 

V prípade, že tovar má na sklade, ho expeduje kupujúcemu v lehote 1 až 10 pracovných dní.

V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.

V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dojednaná individuálne s kupujúcim.

V oboch prípadoch bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.

 

■ Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok na vyskladnenie.

 

SPÔSOB A POPLATOK ZA DORUČENIE TOVARU:

 

■ Predávajúci zaisťuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou

■ Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru

na určené miesto.

■ Tovar je primerane zabalený a zaistený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru

skontrolovať neporušenosť zásielky.

■ Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru ( daňový doklad ), dodací list..

Predávajúci tiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.

■ Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatí kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim

od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

■ Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinenie prepravcom.

Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady riešia

predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

 

■ Poplatok za doručenie tovaru pre územie SR:

 

Pri objednávke v hodnote do 35 € s DPH: 3,90 € s DPH / kuriér ( Neplatí pre nadrozmernú prepravu. )

Pri objednávke v hodnote nad 35 € s DPH: 0,00 € s DPH / kuriér ( Neplatí pro nadrozmernú prepravu. )

 

Poplatok - NADROZMERNÁ ZÁSIELKA: 3,90 € s DPH / kuriér ( Nezávislé na výške hodnoty objednávky. )

* Definícia: Nadrozmerná preprava: = Preprava zásielky prevyšujúca rozmery: 100x100x150 cm

 

TOVAR EXPEDUJEME LEN NA ÚZEMÍ SLOVENSKEJ a ČESKEJ REPUBLIKY !

 

■ Kupujúci je povinný dodané tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať

predávajúceho prostredníctvom formulára: RYCHLÁ POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania oznámenia.

 

V prípade, že je doručená zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte na linke: +421 952 03 64 24.

 

Atypické objednávky:

 

■ Atypické objednávky nerealizujeme.

 

 

ALTERNATÍVNE VYBAVENIE OBJEDNÁVKY:

 

■ V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.

 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - GDPR


 

Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne potrebnú na vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu: kontakt@slovenske-obliecky.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne potrebnú na vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu: kontakt@lovenske-obliecky.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC"..

■ Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať prijaté osobné údaje od kupujúceho tretím stranám s výnimkou prepravnej spoločnosti, ktoré sú poskytnuté za účelom doručenia zásielky.

■ Predávajúci sa zaväzuje riadiť prijatou internou smernicou Evč.0715-0501-2024-14, ktorá je vypracovaná v súlade s platným nariadením európskej únie - GDPR a je voľne dostupná zákazníkom k nahliadnutiu na adrese sídla spoločnosti: Mostová 5358 /29, Ružomberok, 03401 Slovensko.

 

 

REKLAMÁCIA ZAKÚPENÉHO TOVARU


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, je potrebné dodržať nižšie uvedené platné obchodné podmienky reklamácie:

 

ORGÁN DOZORU: SLOVENSKÁ OBCHODNÁ INŠPEKCIA (SOI)

 

INŠPEKTORIÁT SOI PRE ŽILINSKÝ KRAJ


Predmestská 1359 /71, 010 01 Žilina

tel. č.: 041 /724 58 68

e-mail: info@soi.sk

 

ZÁRUKA VRÁTENIA FINANCIÍ:

 

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá čiastka, ktorú za tovar zaplatil. Vrátená čiastka bude poukázaná na bankový účet, ktorý kupujúci uvedie alebo formou poštovej poukážky na adresu bydliska.

V prípade splnenia všetkých podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá čiastka, ktorú za tovar zaplatil..

 

PODMIENKY PRE VRÁTENIE TOVARU:

 

■ Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

■ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

■ Finančné náklady spojené s bezdôvodným vrátením tovaru znáša zákazník.

■ V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument:

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU, ktorý treba vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom !

 

Tovar nám DORUČTE POŠTOU NA ADRESU CENTRA REKLAMÁCIÍ.

 

Adresa na ktorú je potrebné zaslať reklamovaný tovar výlučne ako balíkovú zásielku:

 

SLOVENSKÝ BYTOVÝ TEXTIL  - REKLAMÁCIE

Mostová 5358 /29, Ružomberok

034 01 Slovensko

 

REKLAMAČNÉ PODMIENKY:

 

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať ao prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte prostredníctvom formulára: RYCHLÁ POMOC ZÁKAZNÍKOM >>. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia o reklamácii. Mimo obdobia vianočnej celofiremnej dovolenky a letnej celofiremnej dovolenky.

V prípade, že Vám bude doručený poškodený balík, neprevezmite ho a kontaktujte nás na linke expedície: +421 952 03 64 24.

 

ZĽAVY NA ESHOPE:

 

Zľavy pri realizácii nákupu nie sú vzájomne kombinovateľné. Nesčítajú sa!