OBCHODNÉ PODMIENKY

 
Dovoľte, aby sme Vám predstavili naše kvalitné výrobky z oblasti bytového a hotelového textilu, ktoré sú vhodné pre všetky tipy domácnosti, hotelové a sociálne zariadenia.
 
K výrobe používame kvalitnú prírodnú bavlnu v spojení s modernou technológiou textilnej výroby, čo garantuje dlhú životnosť našich výrobkov.
 
Spektrum našej ponuky: bavlnené obliečky, poctivé antimikrobiálne vankúše a paplóny, napínacie a klasické bavlnené prestieradlá ( JERSEY, FROTÉ, KLASIK ), matracové chrániče, detské obliečky, detské vankúše, detské plienky, uteráky a osušky...
 
Predovšetkým sa zameriavame na vysokú kvalitu nami predávaných výrobkov. Ako z mála výrobcov tejto oblasti sa pravidelne zúčastňujeme výstav a veľtrhov doma i v zahraničí.
 
Naše produkty taktiež dodávame do sieti predajní na Slovensku v Česku , Rakúsku, Nemecku. Vlastníme medzinárodne uznávané certifikáty potvrdzujúce kvalitu našich výrobkov.
 
 
Želáme Vám príjemný nákup a spokojnosť s našimi výrobkami.
 
Pracovný kolektív: Bytový Textil Ruža s.r.o.
 

 

 

■ Zákaznícky email: kontakt@slovenske-obliecky.sk

■ Zákaznícka linka:  +421 915 274 500 

■ Záruka poctivej kvality použitých materiálov:

 

certifikat-kvality-slovenske-obliecky

Zodpovedný predajca ( vybavenie objednávok ) pre územie SR:

■ Názov spoločnosti: BYTOVÝ TEXTIL RUŽA s.r.o.

■ IČO: 51 449 218 / DIČ: 2120724177

■ IČ DPH: SK 2120724177 / Spoločnosť je plátcom DPH !

■ Sídlo spoločnosti: Školská 1132 /5, Liptovský Mikuláš 031 01

■ Bankové spojenie SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA: IBAN SK 44 0900 0000 0051 4308 3838 / SWIFT kód: GIBASKBX

■ Posledná aktualizácia obchodných podmienok: 01.01.2023 ( 00:01 h AM )

Odstúpenie od kúpno-predajnej zmluvy ( Dokument PDF k stiahnutiu )

 

Vlastník a správca internetového obchodu www.SLOVENSKE-OBLIECKY.sk:

■ Názov spoločnosti: Marketingová agentúra FLEXSEO s.r.o. ( FLEXSEO SHOPS SYSTEMS )

■ IČO: 141 280 80 

■ Sídlo spoločnosti: Rybná 716 /24, Praha 1,  11001 Czechia 

 

EXTRA BONUSY


Bonus č.1: SÚŤAŽ o 3x PRÍJEMNÚ DOVOLENKU NA SLOVENSKU

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.03.2023 do 31.03.2023 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 1 € s DPH, sa svojím nákupom registruje do súťaže o 3x VÍKENDOVÝ POBYTOVÝ POUKAZ podľa svojho výberu v REZORTE ŠTÚROVO, PODHÁJSKA, LIPTOV, ORAVA alebo VYSOKÉ TATRY. Pobyt obsahuje: Ubytovanie pre 2 osoby / 3 dni / 2 noci + ostatné bonusy z ponuky rezortu. Sponzorom súťaže je dovolenkový portál SLOVAK HOLIDAY.sk ( Člen asociácie overených ubytovateľov zo Slovenska. ) .

  

■ Pobyt obsahuje: Ubytovanie pre 2 osoby /3 dni /2 noci + ostatné bonusy z ponuky vybraného rezortu 

■ Termín využitia pobytu: Od 15.04.2023 až do 15.12.2023. ( Na základe dohody voľných termínov s ubytovateľom. )

■ Forma ceny: Pobytový poukaz ( VOUCHER )

■ Spôsob žrebovania: Na základe čísla elektronickej objednávky.

■ Vyhlásenie 3x výsledkov MARCOVEJ SÚŤAŽE: 01.04.2023 ( Zverejnenie tu. )

Prihlásenie sa o výhru je potrebné do 7 pracovných dní od vyhlásenia. V opačnom prípade nárokovateľnosť na odmenu zaniká.

■ Organizátor a sponzor súťaže:  SLOVAK HOLIDAY.sk

 

 

■ Vyhlásenie výsledkov z FEBRUÁROVEJ SÚŤAŽE 2023: 

1.Výherca: p.Pavla Chaloupková  ( Batelov )   Výherkyni gratulujeme ...

2.Výherkyňa: p.Jozefína Pechová  ( Ružindol )   Výherkyni gratulujeme ...

3.Výherkyňa: p.Jiřina Šafránková ( Brno )   Výherkyni gratulujeme ...

 

Bonus č.2: 5% ZĽAVA NA NÁKUP - Pri nákupe nad 200 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.03.2023 do 31.03.2023 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 200 € s DPH, získava zľavu z nákupu vo výške: 5%. ( Zľava sa vzťahuje aj na už zľavnené zakúpené produkty. )

 

Bonus č.3: DORUČENIE ZDARMA - Pri nákupe nad 30 € 

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.03.2023 do 31.03.2023 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 30 € s DPH, získava doručenie tovaru - ZDARMA. Akcia neplatí pre nadrozmerné zásielky s individuálnou tarifou poplatku za doručenie.

 

REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY


Kupujúci a realizácia objednávky:

 

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

 

■ Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.

■ Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

■ Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.09.2019 do vydania nových Obchodných podmienok.

■ Kupujúci vyjadruje súhlas so zasielaním informácií o novinkách a cenovo výhodných ponukách na eshope.

■ V prípade, že máte záujem o vyradenie z evidencie objednávok, kliknite na nasledujúci odkaz:

https://www.slovenske-obliecky.sk/zakaznicky-servis

 

 

Realizácia vašej objednávky:

 

■ Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle elektronickú objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ).

■ Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje či je všetko v poriadku.

■ V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.

■ Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí vašej objednávky.

Potvrdenie o prijatí vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou z textom správy: VYBAVUJE SA.

■ V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :

 

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať?

Napíšte nám prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.

 

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru?

Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

 

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka,

informujte nás prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

■ Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

■ Predávajúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpno-predajnej zmluvy v prípade nepredvídaných okolností zo strany kupujúceho.

 

 

Predajné ceny tovaru:

 

■ Všetky ceny na www.slovenske-obliecky.sk sú riadne stanovené vrátane 20% DPH.

■ K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

 

Spôsoby realizácie platby za tovar:

 

■ Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.

■ PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred na základe uvednených údajov:

 

Č.ú: IBAN SK 44 0900 0000 0051 4308 3838

Variabilný symbol: Číslo objednávky

Konštantný symbol: 0308

BIC: GIBASKBX

Banka: Slovenská Sporiteľňa

Administratívny poplatok spojený so spracovaním platby: 0,00 €

 

 PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, keď chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí. Bankový poplatok spojený so spracovaním dobierky: 0,90 €

■ DAŇOVÝ DOKLAD (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu.

 

Termín dodania vašej objednávky:

 

■ Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný tovar má na sklade.

 

V prípade, že tovar má na sklade, ho expeduje kupujúcemu v lehote 1 až 10 pracovných dní.

V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.

V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dohodnutá individuálne s kupujúcim.

V obidvoch prípadoch bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.

 

■ Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

 

Spôsob a poplatok za doručenie tovaru:

 

■ Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou.

■ Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru

na určené miesto.

■ Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru

skontrolovať neporušenosť zásielky.

■ Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.

Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.

■ Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim

od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

■ Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinenie prepravcom.

Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši

predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

 

■ Poplatok za doručenie tovaru pre územie SR a ČR:

 

Pri objednávke v hodnote do 30 € s DPH: 3,90 € s DPH /kuriér ( Neplatí pre nadrozmernú prepravu. )

Pri objednávke v hodnote nad 30 € s DPH: ZDARMA / kuriér ( Neplatí pre nadrozmernú prepravu ! )

 

Poplatok - NADROZMERNÁ ZÁSIELKA: 3,90 € s DPH /kuriér ( Nezávislé od výšky hodnoty objednávky. )

* Definícia: Nadrozmerná preprava: = Preprava zásielky prevyšujúcej rozmery: 100x100x150 cm  

 

TOVAR EXPEDUJEME NA ÚZEMÍ SLOVENSKEJ a ČESKEJ REPUBLIKY za rovnakých platobných podmienok !

 

■ Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať

predávajúceho prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať najneskôr do troch pracovných dní od obdržania oznámenia.

 

V prípade, že je doručená zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte na linke špedície: +421 915 274 500.

 

Atypické objednávky:

 

■ Atypické objednávky nerealizujeme.

 

 

Alternatívne vybavenie objednávky:

 

■ V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.

 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - GDPR


 

Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne nutnú pre vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu:kontakt@slovenske-obliecky.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Kupujúci zruší svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov formou emailu na adresu:kontakt@slovenske-obliecky.sk.

■Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať prijaté osobné údaje od kupujúceho tretím stranám s vynimkou prepravnej spoločnosti, ktorej sú poskytnuté za účeľom doručenia zásielky.

■Predávajúci sa zaväzuje riadiť prijatou internou smernicou Evč.0715-2205-2018-53, ktorá je vypracovaná v súľade s platným nariadením europskej únie - GDPR a je voľne dostupná zákazníkom k nahliadnutiu na adrese sídla spoločnosti: Školská č.1132 /5, 031 01 Liptovský Mikuláš, Slovensko.

 

 

REKLAMÁCIA ZAKÚPENÉHO TOVARU


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, je potrebné dodržať nižšie uvedené platné obchodné podmienky reklamácie:

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

 

INŠPEKTORÁT SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

tel. č.: 041/ 7632 130

e-mail: za@soi.sk

 

Záruka vrátenia financií:

 

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil. Vrátená suma bude poukázaná na bankový účet, ktorý kupujúci uvedie alebo formou poštovej poukážky na adresu bydliska.

V prípade splnenia všetkých podmienok pre vrátenie tovaru  bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné. Poplatok za dohodnutú výmenu reklamovaného tovaru je: 5,90 € / 180 Kč s DPH.

 

Podmienky pre vrátenie tovaru:

 

■ Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

■ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

■ Finančné náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.

■ V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument:

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU, ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!

 

Tovar nám DORUČTE POŠTOU NA ADRESU SÍDLA SPOLOČNOSTI.

 

Adresa na ktorú je potrebné zaslať reklamovaný tovar ako balíkovú zásielku:

 

BYTOVÝ TEXTIL RUŽA s.r.o. - LOGISTIKA

Školská 1132/5, Liptovský Mikuláš

031 01 Slovensko

 

Reklamačné podmienky:

 

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia o reklamácií. Mimo obdobia vianočnej celofiremnej dovolenky a letnej celofiremnej dovolenky

V prípade, že Vám bude doručený poškodený balík, neprevezmite ho a kontaktujte nás na linke expedície: +421 915 274 500.

 

Zľavy na eshope:

 

Zľavy pri realizácií nákupu nie sú vzájomnej kombinovateľné. Neščítavajú sa !