Hlavné informácie k nákupu + SÚŤAŽ + BONUSY:


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete u nás nakupovať informujeme vás o základných podmienkách vybavenia a doručenia objednávky. V záujme vašej spokojnosti doporučujeme prečítať celé obchodné podmienky.

 

PREDAJCA A PREVÁDZKOVATEĽ ESHOPU


 

■ BYTOVÝ TEXTIL RUŽA s.r.o

   ( Výroba a predaj bytového textilu. )

 

RÝCHLY ZÁKAZNÍCKY SERVIS:

   RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Telefónny kontakt:

   +421 915 274 500 

   ( PO-PIA: 09:00 - 14:00 hod )


■ Logistika: Školská 1132 /5, Liptovský Mikuláš 031 01

Textilná výroba: Areál - Textilné Závody Texicom, Ružomberok 034 01

Certifikácia kvality: 

 

certifikat
■ IČO: 51 449 218

DIČ: 2120724177

Poznámka: Spoločnosť nie je plátcom DPH !


■ Bankové spojenie: SK 44 0900 0000 0051 4308 3838

 

■ Technický správca eshopu: Spol.FLEXSEO Ltd.

Právna odpovednosť texty: Spol.FLEXSEO Ltd.

■ Právna odpovednosť obrázky: Spol.FLEXSEO Ltd.

Posledná aktualizácia obchodných podmienok: 01.07.2018 ( 01:00 hod )

 

 

BONUSY KU OBJEDNÁVKE


Bonus č.1: NOVÁ SÚŤAŽ o 2x RELAX POBYT - CHALÚPKOVO RESORT ***

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.11.2018 do 03.12.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 1 € s DPH, sa svojím nákupom registruje do jesennej súťaže o 2x relax pobyt v známom rezorte Chalúpkovo na liptove. Pobyt obsahuje: Prenájom rekreačnej chaty NATÁLIA s kapacitou 6 osôb / 3 dni / 2 noci. Sponzorom a organizátorom súťaže je spol.BYTOVÝ TEXTIL RUŽA s.r.o.

 

■ Platnosť pobytu:.15.01.2019 - 31.09.2019.

■ Forma ceny: Darčeková poukážka.

Spôsob žrebovania: Na základe čísla elektronickej objednávky.

■ Vyhlásenie výsledkov za mesiac November 2018: 04.12.2018 ( Zverejnenie tu. )

■ Sponzor súťaže: Zariadenie CHALÚPKOVO RESORT na LIPTOVE ****

 

Vyhlásenie výsledkov za mesiac Október 2018: 1.Výherca: p.Tomáš Kuc ( Podbánske ), 2.Výherca: p.Petronela Drotárová ( Brodno )

■ Vyhlásenie výsledkov za mesiac September 2018: 1.Výherca: p.Žaneta Michalcová ( Nitra ), 2.Výherca: p.Jessy Roth  ( Bratislava )

■ Vyhlásenie výsledkov za mesiac August 2018: 1.Výherca: p.Ján Malenka ( Žiar Nad Hronom ), 2.Výherca: p.Lucia Královičová ( Košice ) 

Vyhlásenie výsledkov za mesiac Júl 2018: 1.Výherca: p.Aniko Meszarosova ( Čana ), 2.Výherca: p.Lenka Petrlová ( Žilina )

Vyhlásenie výsledkov za mesiac Jún 2018: 1.Výherca: p.Katarína Vozárová ( Nová Baňa ), 2.Výherca: p.Janka Chovancová ( Trenčín )

   Hlavná cena: 2x Wellness pobyt v zariadení HOTEL PERMON ****

Vyhlásenie výsledkov za mesiac Máj 2018: 1.Výherca: p.Jana Málenková ( Žilina ), 2.Výherca: p.Ján Šustek ( Klokočov )

   Hlavná cena: 2x Wellness pobyt v zariadení HOTEL PERMON ****

Vyhlásenie výsledkov za mesiac April 2018: 1.Výherca: p.Lciová Anna ( Cifer ), 2.Výherca: p.Božena Šusteková ( Stará Bystrica )

   Hlavná cena: 2x Wellness pobyt v zariadení HOTEL PERMON ****

Vyhlásenie výsledkov za mesiac Marec 2018: 1.Výherca: p.Monika Križanová ( Bratislava ), 2.Výherca: p.Renáta Csury ( Nitra )

   Hlavná cena: 2x Wellness pobyt v zariadení HOTEL PERMON ****

 

 

Bonus č.2: DARČEK - Ku každej objednávke

0aždá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.11.2018 do 03.12.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 1 € s DPH, získava hodnotný darček vo forme prekvapenia.

 

Bonus č.3: 10% ZĽAVA NA NÁKUP - Pri nákupe nad 60 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.11.2018 do 03.12.2018 zrealizuje nákup  o celkovej hodnote nákupu nad 60 € s DPH, získava zľavu z nákupu vo výške: 10%. ( Zľava sa vzťahuje aj na už zľavnené zakúpené produkty. )

 

Bonus č.4: DORUČENIE ZDARMA - Pri nákupe nad 35 €

Každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vo vymedzenom období od: 01.11.2018 do 03.12.2018 zrealizuje nákup o celkovej hodnote nákupu nad 35 € s DPH, získava dorčenie tovaru - ZDARMA.

 

 

REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY


Kupujúci a realizácia objednávky:

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

 

■ Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho

   s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke,

   s úmyslom kúpy tohto tovaru.

■ Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas

   s týmito Obchodnými podmienkami.

■ Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.07.2018 do vydania nových Obchodných podmienok.

 

Realizácia vašej objednávky:

■ Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle

   elektronickú objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ).

 

■ Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru,

   termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje

   či je všetko v poriadku.

■ V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.

■ Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí vašej objednávky.

   Potvrdenie o prijatí vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou z textom správy: VYBAVUJE SA.

■ V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :

 

a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať?

 

    Napíšte nám prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

    správu s výrobkami ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.

 

b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru?

    Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta).

    Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.

 

c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka,

    informujte nás prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

■ Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

■ Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

 

Predajné ceny tovaru:

■ Všetky ceny na www.slovenske-obliecky.sk sú riadne stanovené.

 

■ K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci

   vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo

   v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

 

Spôsoby realizácie platby za tovar:

■ Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.

PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred na základe uvednených údajov:

 

   Č.ú: SK 44 0900 0000 0051 4308 3838

   Variabilný symbol: Číslo objednávky

   Konštantný symbol: 0308

   BIC: GIBASKBX

   Banka: Slovenská Sporitelňa

 

PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, keď chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí.

DAŇOVÝ DOKLAD (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu.

 

Termín dodania vašej objednávky:

■ Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný

   tovar má na sklade.

 

V prípade, že tovar má na sklade, dopraví ho kupujúcemu v lehote 1 až 7 pracovných dní.

V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.

V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dohodnutá individuálne s kupujúcim.

V obidvoch prípadoch  bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.

 

■ Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

 

Spôsob a poplatok za doručenie tovaru:

 

■ Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou.

■ Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru

   na určené miesto.

■ Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru

   skontrolovať neporušenosť zásielky.

■ Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.

   Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.

■ Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim

   od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

■ Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinenie prepravcom.

   Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši

   predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

 

■ Poplatok za doručenie tovaru:

 

Pri objednávke v hodnote do 35 € s DPH: 3,99 € s DPH /kuriér

Pri objednávke v hodnote nad 35 € s DPH: ZDARMA / kuriér

 

TOVAR NEEXPEDUJEME DO ZAHRANIČIA !

 

■ Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať

   predávajúceho prostredníctvom formulurára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>

 

 

O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať

najneskôr do troch pracovných dní od obdržania oznámenia.

 

V prípade, že je doručená zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte na linke špedície: +421 915 274 500.

 

Atypické objednávky:

 

■  Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:


a) objednávku kupujúci odošle na email: obchod@slovenske-obliecky.sk
b) predávajúci vypočita kupujúcemu cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa predávajúcim uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 2 - 4 týždne

 

Alternatívne vybavenie objednávky:

 

■ V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.

 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - GDPR


 

Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne nutnú pre vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu:obchod@slovenske-obliecky.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Kupujúci zruší svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov formou emailu na adresu:objednavky@eurocoffee.sk, prostredníctvom objednávkového formulára alebo nižšie uvedeného elektronického formulára "RÝCHLA POMOC".

■ Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať prijaté osobné údaje od kupujúceho tretím stranám s vynimkou prepravnej spoločnosti, ktorej sú poskytnuté za účeľom doručenia zásielky.

■ Predávajúci sa zaväzuje riadiť prijatou internou smernicou Evč.0715-2205-2018-53, ktorá je vypracovaná v súľade s platným nariadením europskej únie - GDPR a je voľne dostupná zákazníkom k nahliadnutiu na adrese sídla spoločnosti: Školská č.1132 /5, 031 01 Liptovský Mikuláš, Slovensko.

 

 

REKLAMÁCIA ZAKÚPENÉHO TOVARU


Vážime si dôveru, ktorú ste k nám prejavili a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, je potrebné dodržať nižšie uvedené platné obchodné podmienky reklamácie:

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj

Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130

fax č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk

 

Záruka vrátenia financií:

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného. Vrátená suma bude poukázaná na bankový účet, ktorý kupujúci uvedie alebo formou poštovej poukážky na adresu bydliska.

V prípade splnenia všetkých podmienok pre vrátenie tovaru  bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa účtuje poštovné a balné. Poplatok za dohodnutú výmenu reklamovaného tovaru je: 3,90 € s DPH.

 

Podmienky pre vrátenie tovaru:

■ Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

■ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, ktoré vzniklo iba pri otvorení !

■ V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument:

 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU, ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!

 

Tovar nám DORUČTE POŠTOU NA ADRESU SÍDLA SPOLOČNOSTI alebo NÁS KONTAKTUJTE A MY POŠLEME KURIÉRA PO ZÁSIELKU PRIAMO K VÁM.Pričom ušetríte čas i peniaze...

 

■ Poplatok za vyzdvihnutie reklamovaného tovaru je: 4,50 € s DPH

■ Poplatok za výmenu reklamovaného tovaru je: 0,00 €

 

Adresa na ktorú je potrebné zaslať tovar určený pre reklamáciu:

 

BYTOVÝ TEXTIL RUŽA s.r.o - LOGISTIKA

Školská 1132/5, Liptovský Mikuláš

031 01 Slovensko

 

Reklamačné podmienky:

Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. Oznámenie o nedostatkoch posielajte prostredníctvom formulára: RÝCHLA POMOC ZÁKAZNÍKOM >>. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia o reklamácií.

 

V prípade, že Vám bude doručený poškodený balík, neprevezmite ho a kontaktujte nás na

linke špedície: +421 915 274 500.

 

 

RÝCHLA POMOC - ODPOVEDÁME IHNEĎ !


helpdesk


Vyberte tému pomoci: *

back


logo